Zaandam, Nederland | Gepubliceerd op: 21 maart 2012
Pitch
Nieuwe #Albertheijntogo open in Amsterdam. Zie http://m.albertheijntogo.nl en http://bit.ly/GGSG4G http://pr.co/p/000ok1
Samenvatting
Maandag 19 maart opende de vernieuwde Albert Heijn to go op het Zuidplein in Amsterdam. De opening ging gepaard met een feestje met cabaret van Boom Chicago, gratis koffie en een tas met gezonde snacks. De nieuwe Albert Heijn to go combineert snelheid, verse en lekkere producten, goede koffie en een energieke sfeer. Zo sluit het nog beter aan bij de wensen van de klant en is Albert Heijn to go klaar om de komende jaren flink te groeien. Bekijk hier de video van de opening http://bit.ly/GGSG4G
Details

Maandag 19 maart opende de vernieuwde Albert Heijn to go op het Zuidplein in Amsterdam. De opening ging gepaard met een feestje met cabaret van Boom Chicago, gratis koffie en een tas met gezonde snacks. De nieuwe Albert Heijn to go combineert snelheid, verse en lekkere producten, goede koffie en een energieke sfeer. Zo sluit het nog beter aan bij de wensen van de klant en is Albert Heijn to go klaar om de komende jaren flink te groeien. Naast alle eetbare bites, kun je ook digitale 'Bites to go' meenemen in de winkel. Dit is online fun to go, waarmee de klant dagelijks verrast wordt. Naast de Bites to go heeft Albert Heijn to go ook een mobiele website en is ze te vinden op Facebook, Pinterest en Twitter. Binnenkort zal de winkel ook gratis wifi aan alle voorbijgangers geven. Bekijk hier de video van de opening en een beeld van de nieuwe winkel.

Albert Heijn to go zag dat klanten de afgelopen jaren enorm veranderd zijn. Het leven is drukker en er wordt meer onderweg gegeten - op weg naar studie, werk, huis of sport - of het nu ontbijt is, een kop koffie, lunch of diner. Albert Heijn to go wil zich aanpassen aan deze nieuwe levenswijze, en zet dus nog meer in op snelheid, versheid en gezondheid.

Nieuwe producten en aantrekkelijke deals
Het nieuwe assortiment kenmerkt zich door kwaliteit, versheid en een ruime variatie aan gezonde producten. Nieuw bij Albert Heijn to go zijn de vers belegde broodjes, lunchsalades en warme maaltijden - zoals diverse pasta's en kip groene curry -  die warm worden gepresenteerd. Koffie wordt vers gemaakt door de medewerkers van de winkel. Nieuw zijn ook de 'meal deals': een wekelijkse deal die driemaal daags wisselt met een vaste prijs. Het assortiment in de winkel wisselt gedurende de dag, zodat het altijd precies aansluit bij wat jij wilt. Zo kun je makkelijk en snel kiezen, heb je voldoende variatie en ook een goede prijs.

Nieuwe look
De winkel heeft een totale metamorfose ondergaan en van binnen en buiten een nieuwe uitstraling gekregen. Om een energieke sfeer uit te stralen, maakt Albert Heijn to go gebruik van vrolijke kleuren zoals magenta, oranje, groen en paars. Alle producten zijn in een nieuw jasje gestoken, die perfect aansluiten bij de nieuwe inrichting.

Mobiele retail experience: mobiele website,  Bites to go en binnenkort gratis wifi
Speciaal voor klanten van de vernieuwde Albert Heijn to go is een mobiele website ontwikkeld: m.albertheijntogo.nl. Deze is voorzien van alle informatie, aanbiedingen en klanten kunnen op een speelse manier feedback geven. Albert Heijn to go wil graag horen wat klanten van de winkel vinden, zodat ze nog verder kunnen verbeteren en aansluiten bij de wensen van klanten. In de winkel kunnen klanten gratis de zogenaamde 'Bites to go' meenemen. Hiermee wordt men dagelijks verrast met online fun to go. In de winkel zijn QR-codes te vinden in vijf categorieën - Social, Apps, Blogs, Movies & Pictures - die dagelijks wisselende Bites to go geven. Klanten kunnen de QR-code scannen of via de browser de mobiele website bezoeken. Ook biedt de winkel op het Zuidplein binnenkort gratis wifi aan alle voorbijgangers.

Gratis thermobeker én een maand lang koffie naar keuze
Tijdens de openingsweken geeft Albert Heijn to go een gratis limited edition thermobeker weg. Met deze thermobeker krijgt de klant een maand lang gratis koffie naar keuze (hier is het aanbod te vinden). De actie is geldig t/m 13 april 2012 voor de eerste 1.500 klanten.

Groeiambitie
Eind vorig jaar maakte Ahold haar groeiambitie voor de Albert Heijn to go formule bekend. Onderdeel van deze ambitie is de opening van 150 nieuwe Albert Heijn to go's in Europa in de komende vijf jaar. De vernieuwing vanaf maandag 19 maart is de eerste stap om deze groei in binnen- en buitenland te realiseren. Je kunt Albert Heijn to go op veel verschillende plekken tegen gaan komen: in het centrum van grote steden, plekken waar je langsloopt of in- of uitstapt voor het OV, maar ook gewoon daar waar je werkt of studeert.